logo HerKer
home | kontakt | koszty wysyłki | program lojalnościowy | włosy | koszyk | wszystkie produkty
Expert w zagęszczaniu włosówpoleć znajomym
kobieta i mężczyznaniebo
logowanie email: hasło:
załóż konto
zapomniałeś hasła? - kliknij
Regulamin
ďťż

POSTANOWIENIA OGÓLNE:

1.Właścicielem serwisu www.HerKer.pl jest firma

Salmax s.c.
Puszkina 25
43-175 Wyry
NIP: 635-17-74-523
tel: 32 323 04 77
fax: 32 323 04 77
Numer konta bankowego: 80 1140 2004 0000 3302 5027 7206

SKŁADANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

2. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok.

3. Zamówienia można dokonać:

  • internetem, składając zamówienie poprzez stronę www.herker.pl
  • telefonicznie, dzwoniąc pod numer: 32 323 04 77; 32 323 05 94; 721 620 536 lub 502 365 567
  • e-mailem, wysyɡjƣ go na adres: info@herker.pl

Aby poprawnie złożyć zamówienie, należy podać:

  • imię i nazwisko
  • dokładny adres
  • rodzaj kosmetyku i jego kolor
  • ilość zamawianych sztuk
  • telefon kontaktowy
  • adres e-mail

4.Podanie przez Klienta danych osobowych jest dobrowolne. W przypadku błędnego lub niedostatecznego wypełnienia formularza Sprzedawca dołoży wszelkich starań, aby skontaktować się z Klientem w celu potwierdzenia złożenia oferty. Jeśli oferty nie będzie można potwierdzić w terminie 5 dni roboczych z uwagi na brak możliwości kontaktu z Klientem, oferta Sprzedawcy nie jest wiążąca.

5. Paczki wysyłamy codziennie za pośrednictwem poczty polskiej oraz kurierem. Paczki pocztowe wysyłane są przesyłką priorytetową i docierają zazwyczaj w czasie 2-3 dni roboczych. Czasami występują jednak kilkudniowe opóźnienia w dostarczaniu paczek. Przesyłki kurierskie w 99% docierają następnego dnia roboczego.

6. Zamówienia z płatnością przy odbiorze otrzymane do godziny 15:00 realizujemy jeszcze tego samego dnia roboczego. Zamówienia te otrzymane po godzinie 15:00 są realizowane następnego dnia roboczego. Zamówienia z płatnością przelewem są realizowane po zaksięgowaniu wpłaty na konto. Zazwyczaj przelew dociera do nas w ciągu 24 godzin. Wyjątek stanowią przelewy z mBanku oraz dokonane za pośrednictwem płatności DotPay, które otrzymujemy natychmiast.

PŁATNOŚĆ

7. Istnieje kilka możliwości zapłaty za kosmetyki:

  • płatność przy odbiorze
  • płatność przelewem
  • płatność kartą kredytową
 

WYSYŁKA ZAGRANICZNA

8. Nasze kosmetyki wysyłamy również za granicę. Koszty wysyłki wynoszą tyle samo ile w przypadku zamówień krajowych. Przy zamówieniach zagranicznych nie ma możliwości płatności przy odbiorze. Zamówienie można zapłacić przelewem bądź kartą kredytową. W przypadku płatności przelewem oprócz naszego numeru konta będzie najprawdopodobniej potrzebne podanie adresu naszego banku oraz BIC (SWIFT) – międzynarodowego kodu banku. Dane do dokonania przelewu zagranicznego znajdują się poniżej: Nazwa firmy: Salmax s.c. Adres firmy: ul. Puszkina 25, 43-175 Wyry, Poland Nazwa banku: BREBank Adres banku: al. Mickiewicza 10, 90-050 Lodz Numer konta(IBAN) : PL 80 1140 2004 0000 3302 5027 7206 BIC (SWIFT): BREXPLPWMBK

W Europie dostarczamy paczki w czasie ok. 3 dni roboczych. Poza Europę paczki docierają w czasie od 3 do 10 dni roboczych.

REKLAMACJE I ZWROTY

9. Przy odbiorze przesyłki powinno się sprawdzić czy nie jest ona uszkodzona. Jeśli jest, prosimy jej nie przyjmować. W tym przypadku należy poinformować o tym uszkodzeniu listonosza, a następnie skontaktować się z nami. Po otrzymaniu przez nas uszkodzonej przesyłki, dokonana zostanie ponowna wysyłka towaru.

10. Klient ma prawo odstąpić od Umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przesyłki. Zwrot jest możliwy, jeśli towar jest zwracany w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Wyjątkiem są towary, przy których jest wyraźnie napisane, że można je do nas zwrócić również po użyciu. W takim przypadku, w zwracanym produkcie musi być przynajmniej 3/4 zawartości. Pieniądze odeślemy przelewem, na wskazane konto bankowe do 5 dni roboczych od dnia otrzymania przez nas zwrotu. Reklamacje można składać wysyłkowo za pośrednictwem poczty polskiej wysyłając ją na adres podany w punkcie pierwszym regulaminu lub bezpośrednio w naszym salonie firmowym pod tym samym adresem. Reklamacje będą rozpatrywane w ciągu 5 dni roboczych.

OBOWIĄZKI RODO i OCHRONA DANYCH

11. Zgodnie z przepisami Ogólnego Rozporządzenia dotyczącego Ochrony Danych Osobowych (rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE L 119, s. firma Salmax s.c. zobowiązuje się do ochrony danych osobowych. Dane te są gromadzone wyłącznie w celu realizacji zamówień i nie są udzielane osobom trzecim. Klient ma prawo do wglądu w swoje dane i ich poprawiania oraz do żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania. Więcej informacji dotyczących RODO znajduje się w zakładce "Polityka Prywatności".

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

12. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie znajdują odpowiednie przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności Kodeks cywilny, Kodeks postępowania cywilnego oraz ustawa z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta.



home | mapa strony | program lojalnościowy | kontakt | włosy | regulamin | wszystkie produkty | koszyk