logo HerKer
home | kontakt | koszty wysy│ki | program lojalnoÂciowy | w│osy | koszyk | wszystkie produkty
Expert w zagŕszczaniu w│osˇwpoleŠ znajomym
kobieta i mŕ┐czyznaniebo
logowanie email: has│o:
za│ˇ┐ konto
zapomnia│e has│a? - kliknij
Regulamin
´╗┐

POSTANOWIENIA OGÓLNE:

1.W┼éa┼Ťcicielem serwisu www.HerKer.pl jest firma

Salmax s.c.
Puszkina 25
43-175 Wyry
NIP: 635-17-74-523
tel: 32 323 04 77
fax: 32 323 04 77
Numer konta bankowego: 80 1140 2004 0000 3302 5027 7206

SKŁADANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

2. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok.

3. Zam├│wienia mo┼╝na dokona─ç:

  • internetem, sk┼éadaj─ůc zam├│wienie poprzez stron─Ö www.herker.pl
  • telefonicznie, dzwoni─ůc pod numer: 32 323 04 77; 32 323 05 94; 721 620 536 lub 502 365 567
  • e-mailem, wysy╔íjĂú go na adres: info@herker.pl

Aby poprawnie złożyć zamówienie, należy podać:

  • imi─Ö i nazwisko
  • dok┼éadny adres
  • rodzaj kosmetyku i jego kolor
  • ilo┼Ť─ç zamawianych sztuk
  • telefon kontaktowy
  • adres e-mail

4.Podanie przez Klienta danych osobowych jest dobrowolne. W przypadku b┼é─Ödnego lub niedostatecznego wype┼énienia formularza Sprzedawca do┼éo┼╝y wszelkich stara┼ä, aby skontaktowa─ç si─Ö z Klientem w celu potwierdzenia z┼éo┼╝enia oferty. Je┼Ťli oferty nie b─Ödzie mo┼╝na potwierdzi─ç w terminie 5 dni roboczych z uwagi na brak mo┼╝liwo┼Ťci kontaktu z Klientem, oferta Sprzedawcy nie jest wi─ů┼╝─ůca.

5. Paczki wysy┼éamy codziennie za po┼Ťrednictwem poczty polskiej oraz kurierem. Paczki pocztowe wysy┼éane s─ů przesy┼ék─ů priorytetow─ů i docieraj─ů zazwyczaj w czasie 2-3 dni roboczych. Czasami wyst─Öpuj─ů jednak kilkudniowe op├│┼║nienia w dostarczaniu paczek. Przesy┼éki kurierskie w 99% docieraj─ů nast─Öpnego dnia roboczego.

6. Zam├│wienia z p┼éatno┼Ťci─ů przy odbiorze otrzymane do godziny 15:00 realizujemy jeszcze tego samego dnia roboczego. Zam├│wienia te otrzymane po godzinie 15:00 s─ů realizowane nast─Öpnego dnia roboczego. Zam├│wienia z p┼éatno┼Ťci─ů przelewem s─ů realizowane po zaksi─Ögowaniu wp┼éaty na konto. Zazwyczaj przelew dociera do nas w ci─ůgu 24 godzin. Wyj─ůtek stanowi─ů przelewy z mBanku oraz dokonane za po┼Ťrednictwem p┼éatno┼Ťci DotPay, kt├│re otrzymujemy natychmiast.

P┼üATNO┼Ü─ć

7. Istnieje kilka mo┼╝liwo┼Ťci zap┼éaty za kosmetyki:

  • p┼éatno┼Ť─ç przy odbiorze
  • p┼éatno┼Ť─ç przelewem
  • p┼éatno┼Ť─ç kart─ů kredytow─ů
 

WYSYŁKA ZAGRANICZNA

8. Nasze kosmetyki wysy┼éamy r├│wnie┼╝ za granic─Ö. Koszty wysy┼éki wynosz─ů tyle samo ile w przypadku zam├│wie┼ä krajowych. Przy zam├│wieniach zagranicznych nie ma mo┼╝liwo┼Ťci p┼éatno┼Ťci przy odbiorze. Zam├│wienie mo┼╝na zap┼éaci─ç przelewem b─ůd┼║ kart─ů kredytow─ů. W przypadku p┼éatno┼Ťci przelewem opr├│cz naszego numeru konta b─Ödzie najprawdopodobniej potrzebne podanie adresu naszego banku oraz BIC (SWIFT) ÔÇô mi─Ödzynarodowego kodu banku. Dane do dokonania przelewu zagranicznego znajduj─ů si─Ö poni┼╝ej: Nazwa firmy: Salmax s.c. Adres firmy: ul. Puszkina 25, 43-175 Wyry, Poland Nazwa banku: BREBank Adres banku: al. Mickiewicza 10, 90-050 Lodz Numer konta(IBAN) : PL 80 1140 2004 0000 3302 5027 7206 BIC (SWIFT): BREXPLPWMBK

W Europie dostarczamy paczki w czasie ok. 3 dni roboczych. Poza Europ─Ö paczki docieraj─ů w czasie od 3 do 10 dni roboczych.

REKLAMACJE I ZWROTY

9. Przy odbiorze przesy┼éki powinno si─Ö sprawdzi─ç czy nie jest ona uszkodzona. Je┼Ťli jest, prosimy jej nie przyjmowa─ç. W tym przypadku nale┼╝y poinformowa─ç o tym uszkodzeniu listonosza, a nast─Öpnie skontaktowa─ç si─Ö z nami. Po otrzymaniu przez nas uszkodzonej przesy┼éki, dokonana zostanie ponowna wysy┼éka towaru.

10. Klient ma prawo odst─ůpi─ç od Umowy bez podania przyczyny w ci─ůgu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania przesy┼éki. Zwrot jest mo┼╝liwy, je┼Ťli towar jest zwracany w stanie niezmienionym, chyba ┼╝e zmiana by┼éa konieczna w granicach zwyk┼éego zarz─ůdu. Wyj─ůtkiem s─ů towary, przy kt├│rych jest wyra┼║nie napisane, ┼╝e mo┼╝na je do nas zwr├│ci─ç r├│wnie┼╝ po u┼╝yciu. W takim przypadku, w zwracanym produkcie musi by─ç przynajmniej 3/4 zawarto┼Ťci. Pieni─ůdze ode┼Ťlemy przelewem, na wskazane konto bankowe do 5 dni roboczych od dnia otrzymania przez nas zwrotu. Reklamacje mo┼╝na sk┼éada─ç wysy┼ékowo za po┼Ťrednictwem poczty polskiej wysy┼éaj─ůc j─ů na adres podany w punkcie pierwszym regulaminu lub bezpo┼Ťrednio w naszym salonie firmowym pod tym samym adresem. Reklamacje b─Öd─ů rozpatrywane w ci─ůgu 5 dni roboczych.

OBOWI─äZKI RODO i OCHRONA DANYCH

11. Zgodnie z przepisami Og├│lnego Rozporz─ůdzenia dotycz─ůcego Ochrony Danych Osobowych (rozporz─ůdzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony os├│b fizycznych w zwi─ůzku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep┼éywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.Urz. UE L 119, s. firma Salmax s.c. zobowi─ůzuje si─Ö do ochrony danych osobowych. Dane te s─ů gromadzone wy┼é─ůcznie w celu realizacji zam├│wie┼ä i nie s─ů udzielane osobom trzecim. Klient ma prawo do wgl─ůdu w swoje dane i ich poprawiania oraz do ┼╝─ůdania o zaprzestaniu ich wykorzystywania. Wi─Öcej informacji dotycz─ůcych RODO znajduje si─Ö w zak┼éadce "Polityka Prywatno┼Ťci".

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

12. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie znajduj─ů odpowiednie przepisy powszechnie obowi─ůzuj─ůcego prawa, w szczeg├│lno┼Ťci Kodeks cywilny, Kodeks post─Öpowania cywilnego oraz ustawa z dnia 30.05.2014 r. o prawach konsumenta.



home | mapa strony | program lojalnoÂciowy | kontakt | w│osy | regulamin | wszystkie produkty | koszyk